مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 08:422022-03-27سياسي

ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات جاده ای در ایلام


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: از حیث تعداد حوادث کاهش داشته ایم ولی از نظر تلفات هنوز آمار بالایی داریم.

- ‍ سعید هژبری در نشست راهبری سفرهای نوروزی با ابراز رضایت از همکاری دستگاههای اجرایی در تحویل خودروهای مورد نیاز پلیس راه،اظهار کرد: باید سازماندهی و فرماندهی مناسبی برای خودروهایی که در اختیار پلیس راه قرار گرفته، صورت گیرد و زمان حضور این خودروها و مکانی که باید در آن مستقر شوند تعیین گردد.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای کاهش حوادث جاده ای خاطر نشان کرد: همه ی ما تلاش جهادگونه داریم که آمار حوادث و تلفات جاده ای در ایام نوروز کاهش یابد و در این راستا همه ی مدیران و دستگاههای مرتبط پای کار هستند.

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان با بیان این که مسئولان ارشد استان و همچنین مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران به صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید می نمایند، تصریح کرد: حضور مسئولان در محورهای مواصلاتی نشان گر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده ای هستیم.

وی با بیان این که آمار حوادث جاده ای ما کاهش یافته، افزود: از حیث تعداد حوادث کاهش داشته ایم ولی از حیث تلفات هنوز آمار بالایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات جاده ای در ایلام

ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات جاده ای در ایلام