مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-27فرهنگي

تئاتردینی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به روایت محتوایی بپردازد


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: تئاتر دینی برای رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود باید به روایت محتوایی در شکل اجرا بپردازد و از سطح به عمق گام بردارد.

- ضمن اشاره به فرارسیدن هفتم فروردین ماه و تبریک این روز به هنرمندان عرصه های مختلف هنرهای نمایشی اظهار داشت: یکی از حوزه های مهم هنرهای نمایشی در بخش دینی و مذهبی است که از آن می توان به عنوان یکی از مهمترین عناصر فرهنگی و هنری در شناخت فرهنگ جوامع بشری نام برد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کاربردهای هنرهای نمایشی در جامعه اسلامی پرداختن به موضوعات و مقولات دینی و مذهبی و استفاده از آن به عنوان ابزاری تبلیغی در حوزه دین و جوامع دین محور است، ابراز داشت: پرداختن به موضوعات دینی در حوزه هنر یک ابراز مهم و تأثیرگذار در ترویج مضامین مذهبی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه تمام تلاش های انجام شده برای معرفی هنر دینی طی سال های گذشته تصریح کرد: با این وجود هنوز بسیاری از مسائل در تحقق هنرهای دینی و تولیدات دینی در این حوزه تبیین نشده است.

وی با اشاره به تعلقات مذهبی مردم ایران و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت گفت: از این رو ضرورت داد که دیدگاه های مذهبی در رابطه با محورهای گوناگون از جمله هنر و زیرشاخه های آن مورد ارزیابی و کنکاش قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتردینی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به روایت محتوایی بپردازد

تئاتردینی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به روایت محتوایی بپردازد