مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-27فرهنگي

وزیر ارشاد: شهدای هویزه نتیجه ناکارآمدی جریان منحرف در اداره کشور بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری دو روزه به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی هنری و دیدار از یادمان های راهیان نور، - وزیر ارشاد در بازدید از محل اسکان راهیان نور گفت: شهدای هویزه مقاومت جانانه ای کردند اما بخشی از دلایل شهادت این شهیدان ناکارآمدی های جریان منحرف در اداره کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری دو روزه به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی هنری و دیدار از یادمان های راهیان نور، شب گذشته وارد استان خوزستان شد.

وی با حضور در یادمان شهدای هویزه گفت: شهدای هویزه در زمان جنگ تحمیلی مقاومت جانانه ای کردند اما بخشی از دلایل شهادت این شهیدان ناکارآمدی های جریان منحرف در اداره کشور بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جای جای خوزستان سرشار از یادمان های دفاع مقدس است که هر کدام از آن تاریخ بزرگی را در دل و روح خود دارد و در حوزه فرهنگی از ظرفیت های بزرگ دفاع مقدس به نحو شایسته باید بهره برد و باید به زحماتی که برای ترویج اهمیت ایثار شهدای بزرگ اتفاق افتاده نیز توجه داشت.

وی افزود: در این زمینه اقداماتی انجام شده ولی هیچ تناسبی بین عظمتی که رخ داده با اتفاقات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: شهدای هویزه نتیجه ناکارآمدی جریان منحرف در اداره کشور بودند

وزیر ارشاد: شهدای هویزه نتیجه ناکارآمدی جریان منحرف در اداره کشور بودند