مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-27اقتصادي

وزش شدید باد، مانع افتتاح چرخ و فلک بوشهر شد


شهردار بندر بوشهر از آماده سازی زیرساخت های لازم برای افتتاح و بهره برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد و گفت: نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.

- ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر از آماده سازی زیرساخت های لازم برای افتتاح و بهره برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد و گفت: نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.

حسین حیدری درخصوص علت افتتاح نشدن این پروژه با وجود برآوردهای صورت گرفته، گفت: همکاران ما در مجموعه شهرداری بوشهر تلاش کردند تا این پروژه در نوروز 1401 به بهره برداری برسد، با این حال افتتاح چرخ و فلک بوشهر به منظور تکمیل آخرین پارت ایمنی به تعویق افتاد.

به گفته وی، اولویت شهرداری بندر بوشهر در وهله اول، ایمنی و سلامت کامل شهروندان بوشهری است و هدف ما افتتاح کامل و بدون نقص این پروژه است.

شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه چرخ و فلک بوشهر در تمامی مراحل به تایید اداره استاندار استان بوشهر رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های همکاران ما در مجموعه شهرداری هم اکنون زیرساخت های لازم ایجاد شده و این پروژه در حال حاضر نیز آماده بهره برداری است و می تواند بدون مشکل پذیرای همشهریان گرامی باشد با این حال، طی آخرین بازدیدهای اداره کل استاندارد و به منظور تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش شدید باد، مانع افتتاح چرخ و فلک بوشهر شد

وزش شدید باد، مانع افتتاح چرخ و فلک بوشهر شد