مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-27سياسي

آیت الله ری شهری در روزهای سخت هم خدمتگزار انقلاب بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری که به میزبانی اداره کل اطلاعات استان در محل مسجد حظیره یزد برگزار شد، اظهارکرد: مرحوم آیت الله ری شهری با شناخت مبتنی بر اهل بیت حرکت کرد و زندگی این مرد الهی با احادیث اهل بیت همراه بود و همواره در این مسیر گام برداشت.

وی افزود: این مرد بزرگ با دریافت نورانیت اهل بیت و در هر کجا که مسوولیتی بر عهده داشت این روند را حفظ کرد و حتی با عنوان لقب خادم الحدیث نام برده می شد و در طول همه فعالیت هایی که داشت همواره در سمت هایی قرار گرفت که در حال تاسیس بود و زحمات زیادی برای انقلاب کشید.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: مقام معظم رهبری بعد از نماز بر پیکر آیت الله ری شهری فرمودند در این سال ها و چند دهه آشنایی با مرحوم ری شهری به جز اخلاص، خیرخواهی، خوبی و پاکی از ایشان ندیدم و این خصلت ها همواره از نور اهل بیت تجلی می شد که در همه کارها با مرحوم ری شهری همراه بود.

نجم الهدا تصریح کرد: بسیاری از افراد احادیث را می شناسند اما به این احادیث عمل کردن مهم است و مرحوم آیت الله ری شهری به این شناخت مبتنی بر اهل بیت رسیده بود و همواره به آن عمل می کرد و یکی از رمزهای موفقیت ایشان در همه مسئولیت هایی که برعهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری در روزهای سخت هم خدمتگزار انقلاب بود

آیت الله ری شهری در روزهای سخت هم خدمتگزار انقلاب بود