مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-27اقتصادي

نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه در اصفهان اعلام شد


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان از ارسال نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه به سازمان صمت استان اصفهان برای تأیید نهایی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

- با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ زولبیا و بامیه؛ گوشفیل، حلیم بادمجان و آش شله قلمکار جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف و رؤسای صنوف مربوطه برگزار شد.

وی تصریح کرد: نرخ زولبیا و بامیه درجه یک 62 هزار تومان نرخ زولبیا بامیه درجه دو 57 هزار تومان، نرخ گوشفیل ساده 40 هزار تومان و نرخ گوشفیل زعفرانی با کنجد 45 هزار تومان تعیین شد؛ از این رو کسبه حق ندارند که قیمت زولبیا بامیه مخلوط را با اضافه کردن هر عنوان دیگری همچون برگه بیدی و هویجی بالاتر اعلام و از مشتری دریافت کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان ادامه داد: دریافت مبلغی غیر از مبالغ اعلام شده بابت افزودنی های دیگر مجاز نیست.

وی همچنین در رابطه با قیمت حلیم بادمجان و آش قلمکار نیز گفت: کمیسیون امور اقتصادی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با قیمت 40 تا 45 هزار تومان برای حلیم بادمجان و 28 هزار تا 32 هزار تومان برای نرخ آش قلمکار موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه در اصفهان اعلام شد

نرخ پیشنهادی زولبیا و بامیه در اصفهان اعلام شد