مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-27اقتصادي

ظرفیت فرودگاه لندن دوبرابر شد


فرودگاه گاتویک لندن روز یکشنبه ترمینال جنوبی خود را بازگشایی کرد تا تقاضای شدید مورد انتظار برای سفر هوایی در تابستان امسال پس از لغو کلیه قوانین مسافرتی کووید توسط بریتانیا را برآورده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اویشن، تعداد پروازها از حدود 300 به 570 پرواز در روز افزایش می یابد که معادل افتتاح یک شبه یک فرودگاه متوسط است.

این ترمینال از 15 ژوئن 2020 به منظور کاهش هزینه ها در طول همه گیری ویروس کرونا غیرفعال شده بود؛ مغازه ها و کافه های آن ماه ها تحت بازسازی، به روز رسانی و پاکسازی برای بازگشایی قرار گرفته اند.

استوارت وینگیت، مدیر اجرایی فرودگاه گفت: کار زیادی برای آماده سازی ترمینال جنوبی انجام شده است و می خواهم از همه دست اندرکاران تشکر کنم زیرا تلاش های مشترک آنان به این معنی است که امروز ما به طور موثر یک فرودگاه با اندازه متوسط را یک شبه افتتاح می کنیم که کار کوچکی نیست.

پس از دو سال سخت می دانیم که تقاضا قابل توجهی برای سفرهای بین المللی خواهد بود بنابراین به مسافران توصیه می کنم زودتر رزرو کنند تا مطمئن شوند که پروازهای مورد نظر خود را در تابستان امسال تضمین می کنند.

وی افزود: بازگشایی این ترمینال خبر عالی برای جامعه محلی همچنین پشتیبانی و تامین مشاغل وابسته به فرودگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فرودگاه لندن دوبرابر شد

ظرفیت فرودگاه لندن دوبرابر شد