مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-27اقتصادي

سفرهای نوروزی استان سمنان 57 درصد افزایش یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، با بیان اینکه سفرهای نوروزی استان نسبت به سال قبل 57 درصد افزایش یافت، گفت: در تعطیلات همچنین شاهد افزایش چشم گیر اسکان مسافران بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قابل پیش بینی بود لذا تمهیدات لازم برای اسکان و خدمت رسانی به مسافران اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور نیز میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل 47 درصد بیشتر شده است، تاکید کرد: شاهد هستیم که میزان سفرهای نوروزی در استان ده درصد از میانگین کشوری هم بالاتر است که این موضوع ظرفیت خوبی برای ارتقای اقتصادی و شناساندن ظرفیت های گردشگری استان سمنان محسوب می شود.

جذب اعتبارات سفر رییس جمهور معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در رتبه نهم کشور از لحاظ میزان گردشگر نوروزی شناخته شد، ابراز کرد: یکی از اولویت های مهم ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان، حفظ سلامت و ارتقای خدمت رسانی به مسافران بود که خوشبختانه اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

ریواده در دیگر بخش سخنان خود به ضرورت واکسیناسیون در استان اشاره کرد و با بیان اینکه مدارس و دانشگاه ها بعد از تعطیلات به صورت حضوری باز خواهند بود، گفت: خانواده ها نسبت به واکسیناسیون اقدام جدی داشته باشند از سوی دیگر آموزش و پرورش نیز تمهیدات لازم برای اقناع خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی استان سمنان 57 درصد افزایش یافت

سفرهای نوروزی استان سمنان 57 درصد افزایش یافت