مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-27اقتصادي

جشنواره حجم های ماسه ای در ساحل گناوه برگزار شد


همزمان با ایام تعطیلات نوروزی و حضور گسترده مسافران و گردشگران در گناوه، جشنواره حجم های ماسه ای در ساحل زیبای این بندر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو برداشته شدن محدودیت های اعمال شده، مسافران و گردشگران زیادی در این بندر زیبا حضور دارند و این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود برگزیده اند.

شنا کردن در دریا، قایق سواری، اسب سواری و شتر سواری، به پرواز درآوردن بادبادک ها و ساخت مجسمه های شنی تفریحات مسافران در ساحل گناوه است.

در این روزها خیابان ساحلی گناوه مملو از خودروهای مسافران است و چادرهای مسافران در سراسر حاشیه ساحل و پارک های اطراف برپا است.

از برنامه های اجرا شده در ساحل گناوه، جشنواره ساخت حجم های ماسه ای به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر گناوه و انجمن بازی های بومی محلی بود که با استقبال پرشور گردشگران و شهروندان برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر گناوه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با کرونا ، نوروز امسال شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در گناوه هستیم که شورا و شهرداری گناوه نیز در کنار سایر دستگاه های ستاد خدمات سفر شهرستان کوشیده است تا بهترین خدمات و شرایط را برای مهمانان و همشهریان در این ایام فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره حجم های ماسه ای در ساحل گناوه برگزار شد

جشنواره حجم های ماسه ای در ساحل گناوه برگزار شد