مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-27پزشكي

واکنش شورای صنفی علوم پزشکی به انتقال دانشجویان ایرانی از خارج


شوراهای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور نسبت به تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر انتقال دانشجویان ایرانی از خارج از کشور واکنش نشان دادند.

- ، شوراهای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور در نامه ای خطاب به دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت خواستار پاسخگویی وزارت بهداشت در خصوص تصمیم انتقال دانشجویان ایرانی از خارج از کشور شدند.

در این نامه آمده است: نظر به اخبار اخیر در خصوص انتقال دانشجویان محصل در کشور اوکراین به داخل کشور و زمزمه هایی مبنی بر کوتاه آمدن وزارت بهداشت در برابر اعتراضات و درخواست های این دانشجویان برای انتقال به داخل لازم دانستیم نکاتی را یادآور شویم.

1.

با توجه به مصوبات اخیر در خصوص افزایش ظرفیت رشته پزشکی در سال های آتی آیا ظرفیتی برای پذیرش این دانشجویان چه به صورت مهمان و چه به صورت انتقال دائم وجود دارد؟ کما اینکه دانشکده های پزشکی هم اکنون نیز در مرحله انفجار ظرفیتی قرار داشته و با مشکلات عدیده رفاهی و آموزشی مواجه هستند و علاوه بر این دانشگاههای تیپ 2 و 3 که مقصد بسیاری از دانشجویان انتقالی در سال های اخیر بوده اند از امکانات بالینی کافی برای تربیت دانشجوی پزشکی برخوردار نیستند.

2.

آیا به طور کلی انتقال دانشجویان خارج از کشور به دانشگاههای داخل خلاف اصل عدالت آموزشی و مصداق بارز دورزدن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای صنفی علوم پزشکی به انتقال دانشجویان ایرانی از خارج

واکنش شورای صنفی علوم پزشکی به انتقال دانشجویان ایرانی از خارج