مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-27اجتماعي

نوروزگاه فرهنگ و ملل در بوستان ملت برپا می شود


نوروزگاه فرهنگ و ملل از پنجم فروردین ماه به مدت 8 روز از ساعت 15 تا 20 با ویژه برنامه های ملی، آیین های نوروزی اقوام ایرانی پذیرای شهروندان و مسافران در بوستان ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حمید جوانی، شهردار منطقه 3 به برنامه های متنوع اجتماعی و فرهنگی در ایام نوروز 1401 اشاره کرد و گفت: نوروزگاه فرهنگ و ملل از پنجم فروردین ماه به مدت 8 روز از ساعت 15 تا 20 با ویژه برنامه های ملی، آیین های نوروزی اقوام ایرانی، فولکوریک و مذهبی پذیرای شهروندان و مسافران در بوستان ملت است.

  وی اضافه کرد: در این نوروزگاه، ده ها برنامه متنوع و سرگرم کننده اعم از آیین های اقوام ایرانی شامل بلوچی، اسب چوبی خراسان، شمشیر سیستان، خنجر ترکمن، راب چره آهو، چره گیلان و عروس گوله، عاشیقلر آذربایجان، عرب خوزستان و نی انبان بوشهر تا نوروز خوانی مازندران، تکم گردانی و حاجی فیروز برای تمامی گروه های سنی پیش بینی شده است.

  شهردار منطقه 3 افزود: از اجراهای محیطی و نمایشی می توان به اجرای ورزش زورخانه ای، نقالی و پرده خوانی شاهنامه ای و خیمه شب بازی، شادمانه های نوروزی در قالب استیج کودک و بزرگسال، قصربادی، workshop خطاطی و نقاشی، موسیقی ملی و بازی های بومی-محلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه فرهنگ و ملل در بوستان ملت برپا می شود

نوروزگاه فرهنگ و ملل در بوستان ملت برپا می شود