مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-27سياسي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد


با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر یکشنبه با حضور محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سالن وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات بهرام فاضلی زاد تقدیر و قدردانی شد و علی صفدری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

علی صفدری در این مراسم با تبریک سال جدید و روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی، اظهار کرد: تئاتر بخشی از دایره گسترده هنر بوده و انتظار می رود با تلاش هنرمندان و اهالی تئاتر این بخش در استان کرمانشاه رونق بیشتری پیدا کند.

وی افزود: رشد و پیشرفت و امید به آینده بستری است که فرهنگ نام دارد و نقطه تمرکز همگان بروی همین موضوع است و در زمان های گوناگون تهاجم هایی به عرصه سیاسی، نظامی و … وارد شده اما فرهنگ عرصه ای بوده که همواره مورد هجمه قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری فرهنگ به منزله هوا و کالبد یک جامعه بیان شده و امید به آینده جامعه و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد