مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-27سياسي

گیلانی ها طلای جشنواره اختراعات جهانی ژنو را از آن خود کردند


مرکز رشد بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بار دیگر افتخار آفرید و مدال طلای جشنواره اختراعات ژنو را در چهل و هشتمین دوره این رویداد جهانی کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دکتر محمدرضا مبین، عضو هیئت علمی و مدیر گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر مجتبی هدایتی چکوسری، دکتر علیرضا فیض خواه، دکتر مسیحا مبین، دکتر سینا صالحی دوبخشری از مرکز رشد بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، موفق به کسب مدال طلا در مسابقات جهانی اختراعات ژنو  شدند.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات ژنو همه ساله زیر نظر و حمایت مستقیم دولت سوییس و شهردار ژنو و با حمایت سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO، حمایت فدراسیون جهانی مخترعین، سازمان های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعین و وزارتخانه های علوم، آموزش و تحقیقات بیش از 45 کشور معتبر ازجمله فرانسه، آلمان، رومانی، روسیه، کرواسی، مالزی، مجارستان، پرتغال، هلند، اسپانیا، کره جنوبی، تایوان برگزار می شود.

به طور متوسط همه ساله در حدود هزار مخترع از 45 کشور جهان در این رخداد بین المللی در مساحتی به متراژ هشت هزار و 500 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر ژنو حضور می یابند و همچنین آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به طور میانگین در حدود یک صد هزار نفر بوده که در حدود نیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی ها طلای جشنواره اختراعات جهانی ژنو را از آن خود کردند

گیلانی ها طلای جشنواره اختراعات جهانی ژنو را از آن خود کردند