مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-27پزشكي

برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از ظرفیت بالقوه این دانشگاه در راه اندازی شرکت های دانش بنیان در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه خوبی انجام شده است و در مراحل بعدی، اولویت های دیگر وزارت بهداشت برای تضمین سلامت مردم اقدام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره اتفاقات ناپسند سالهای گذشته در ادغام این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی تهران و در نهایت اقدام خوب انتزاع خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران از جهات مختلف مظلوم واقع شده است ولی خوشبختانه هم اکنون مورد توجه مسئولین و وزارت بهداشت است.

پازوکی ادامه داد: خانواده علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با یکپارچی، انسجام و اتحاد باید بتواند نه تنها در بین دانشگاه های کشور، بلکه در رتبه بندی بین المللی نیز جایگاه خوبی کسب کند.

وی در تشریح جایگاه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: رتبه این دانشگاه در نظام رتبه بندی تایمز بین 500 الی 600 دانشگاه دنیا است و در نظام رتبه بندی شانگهای در جمع 500 دانشگاه جهان قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابراز امیدواری برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر دانشگاه علوم پزشکی ایران در محدود جغرافیایی غرب استان تهران بیان کرد: این دانشگاه در کنار خدمات سلامت، در بحث آموزش و پژوهش نیز نقش خود را به بهترین نحو ایفاء می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان

برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان