مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-27اجتماعي

منشاء آلودگی رودخانه محمودآباد ناشی از ورود فاضلاب است


رییس اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد با اشاره به آلودگی آب رودخانه شهرستان منشاء آن را ناشی از ورود فاضلاب توسط یک شرکت لبنی دانست.

- در خصوص آلودگی آب رودخانه در این شهرستان اظهار داشت: این موضوع مربوط به حدود 2 ماه قبل است و زمانی که متوجه آلودگی شدیم، بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده منشأ آلودگی به یک شرکت لبنی رسید که با ورود فاضلاب خود به رودخانه آلودگی به قسمت های پایین دست و در نهایت رودخانه های چندین روستا و شهر محمودآباد رسیده است.

رییس اداره محیط زیست محمودآباد گفت: با به روز نشدن تصفیه خانه این شرکت تولیدی فاضلاب صنعتی وارد رودخانه ها شده که موضوع در دست پیگیری خواهد بود.

دعاگو با بیان اینکه چندین مرحله اخطار به این شرکت تولیدی بابت وارد نکردن فاضلاب به رودخانه شد، افزود: با توجه به تذکرات اما هیچ اقدامی انجام نشد و در نهایت از طریق دادستانی مجبور به شکایت شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به فصل کشاورزی و کار کشاورزان در زمین و فصل آب گیری آب بندان های روستای این شهرستان میزان آلودگی به گونه ای بوده که ه بدرد کشت و پرورش ماهی نمی خورد بنابراین باعث بروز مشکلات عدیده ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء آلودگی رودخانه محمودآباد ناشی از ورود فاضلاب است

منشاء آلودگی رودخانه محمودآباد ناشی از ورود فاضلاب است