مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-27سياسي

برنامه های علمی «زرد» می شوند؟/ ایستادگی در مقابل یک راه کج!


یک مجری برنامه های علمی تلویزیون بیان کرد که با درخواست برخی مدیران برای دیده شدن برنامه های علمی این برنامه ها به سمت زردی گرایش پیدا کرده اند.

- شهریار ربانی مجری تلویزیون درباره برنامه های علمی که به سمت محتوای زرد گرایش پیدا کرده اند به خبرنگار مهر بیان کرد: ذائقه مردم در ایران و جهان به محتوای زرد گرایش پیدا کرده است و خیلی سخت می توان غذای سالم به مردم داد حتی در همین رسانه ملی اگر برنامه علمی داشته باشید که بخواهید غذای عالی و درجه یک به مخاطب بدهید مدیران ممکن است شما را مواخده کنند و بگویند برنامه پیش از این فلان قدر مخاطب داشته است و الان کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مسلماً برای کودکی که در مهدکودک عادت کرده است پفک و چیپس بخورد اگر بروکلی و هویج پخته و آب پز بدهیم پس می زند و مدیر مهدکودک اگر از من ایراد بگیرد که چرا بچه ها این غذا را نمی خورند باید گفت ایراد از شماست که این ذائقه را اینگونه تربیت کرده اید.

این مجری برنامه های علمی با اشاره به رقابت نادرست تلویزیون با فضای مجازی عنوان کرد: اختیار امور از رسانه ملی خارج شده است و رسانه های دیگر مثل وی او دی ها، شبکه های اجتماعی و… فعال شده اند و تلویزیون به رقابت با این رسانه ها افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های علمی «زرد» می شوند؟/ ایستادگی در مقابل یک راه کج!

برنامه های علمی «زرد» می شوند؟/ ایستادگی در مقابل یک راه کج!