مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-27حوادث

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس است/ لزوم الکترونیکی شدن اخذ عوارض در آزادراه ها


رییس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور، تخلفات حادثه سازی را که با جان مردم بازی می کنند، خط قرمز پلیس عنوان کرد و از تمرکز ماموران پلیس راهور و راه انتظامی بر برخورد شدید با تخلفات حادثه ساز خبر داد.

- رییس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور، تخلفات حادثه سازی را که با جان مردم بازی می کنند، خط قرمز پلیس عنوان کرد و از تمرکز ماموران پلیس راهور و راه انتظامی بر برخورد شدید با تخلفات حادثه ساز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیان فر در جلسه شورای راهبری ترافیک و کاهش تصادفات فرماندهی انتظامی استان اصفهان که در استانداری برگزار شد ضمن تبریک سال نو گفت: هم اکنون در کشور 38 میلیون وسیله نقلیه وجود دارد که تقریباً 35 درصد از وسایل نقلیه شخصی و 80 درصد ناوگان عمومی فرسوده هستند، همچنین 12 میلیون موتورسیکلت در کشور داریم که 10 میلیون آنها نیز فرسوده هستند و این موضوع نشان می دهد که در حوزه وسایل نقلیه اوضاع مناسبی نداریم.

وی با بیان اینکه اساساً پنج عامل شامل مدیریت، قوانین و مقررات، خطای انسانی، نقص راه و نیز وسیله نقلیه در وقوع تصادفات نقش دارند، افزود: ما در بحث مدیریت هم کمیسیون ایمنی حمل و نقل و هم شورای عالی ترافیک را داریم که متاسفانه در دولت های یازدهم و دوازدهم جلسات شورای عالی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس است/ لزوم الکترونیکی شدن اخذ عوارض در آزادراه ها

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس است/ لزوم الکترونیکی شدن اخذ عوارض در آزادراه ها