مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-27حوادث

ارتفاع برف در گردنه الماس اردبیل از 2 متر فراتر رفت


بیش از 100 دستگاه خودرو فاقد زنجیر چرخ شب گذشته و پیش از ظهر امروز به کمک راهداران از برف جاده رهاسازی و به مسیرهای خود هدایت شدند.

- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال اردبیل با اشاره به ارتفاع 2متری برف در گردنه الماس گفت: راهداران با کار شبانه روزی راه ارتباطی این گردنه و مسیر ارتباطی خلخال - اسالم را باز کردند.

معروف خسروی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بدلیل بارش برف سنگین همراه با کولاک ، یخبندان و لغزندگی سطح جاده در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم همراه داشتن زنجیرچرخ برای همه رانندگان عبوری الزامی است.

وی به زمین گیر شدن ده ها دستگاه خوروها در شب گذشته در گردنه الماس اشاره کر د و گفت:دلیل اصلی این وضعیت نبستن بموقع زنجیر چرخ برروی خودروها توسط رانندگان بوده است.

خسروی ادامه داد: بیش از 100 دستگاه خودرو فاقد زنجیر چرخ شب گذشته و پیش از ظهر امروز به کمک راهداران از برف جاده رهاسازی و به مسیرهای خود هدایت شدند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال افزود: سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت باد در مسیر گردنه الماس و کولاک در این محور عملا بستن زنجیر برای رانندگان را غیرممکن کرده و سبب راه بندان جاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در گردنه الماس اردبیل از 2 متر فراتر رفت

ارتفاع برف در گردنه الماس اردبیل از 2 متر فراتر رفت