مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-27سياسي

برنامه ریزی برای ایجاد 30 هزار شغل پایدار در سال جدید


استاندار گیلان، با بیان اینکه با برنامه ریزی راهبردی صورت گرفته تعهد ایجاد 30 هزار شغل پایدار در گیلان در سال جدید محقق می شود، گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی برای خدمت بی منت به مردم و همچنین عملیاتی نمودن شعار سال باید جهادی و انقلابی کار کنند.

- اسدالله عباسی در دیدار نوروزی با اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره نامگذاری امسال به نام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در حال حاضر عمده ترین اولویت استان در سال جدید اشتغال زایی است و این مهم در بستر تحقق عینی شعار سال پیگیری خواهد شد.

وی در همین راستا به ایجاد دهکده دانش بنیان در مرکز استان اشاره کرد و افزود: 78 میلیارد تومان برای جذب نیروهای خلاق و شرکت های دانش بنیان اشتغال آفرین، اختصاص یافته و مجوزهای بی نام مرتبط با فعالیت های دانش بنیان نیز برای تسهیل در روند سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده است.

استاندارگیلان ادامه داد: باید شعار محوری امسال با همت همه مسئولان در بخش های مختلف به ویژه در منطقه 30 هکتاری اختصاص یافته دهکده دانش بنیان استان، محقق شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین تلاش برای راه اندازی هرچه سریعتر 700 واحد غیرفعال و نیمه فعال صنعتی گیلان را از اولویت های دولت برشمرد و تسریح کرد: تلاش می شود امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد 30 هزار شغل پایدار در سال جدید

برنامه ریزی برای ایجاد 30 هزار شغل پایدار در سال جدید