مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-27اجتماعي

امنیت مردم، خط قرمز پلیس


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ارتقای روزافزون امنیت اجتماعی مردم از اهداف مهم پلیس است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور ظهر امروز (7 فروردین ماه) در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس استان زنجان، ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان پلیس اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز، تمامی سازمان های خدماتی و اجرایی استان در کنار هم قرار گرفته اند تا امنیت و آرامشی شایسته را برای عموم مردم رقم بزنند.

پلیس استان زنجان سعی خواهد کرد تا با ایجاد فضایی امن و با پیشگیری از جرائم و روان سازی ترافیک به منظور ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی مردم تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تصریح کرد: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت، برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش به مدت چهار روز از هفتم فروردین ماه 1401 اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در ایام نوروز طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متخلفان، مجرمان و هنجارشکنان بدانند پلیس با هرگونه مظاهر قانون گریزی طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مردم، خط قرمز پلیس

امنیت مردم، خط قرمز پلیس