مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-27سياسي

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبری برای آن است که موفقیت نظام را نمی خواهند


معاندان، اصلاح طلبان اپوزیسیون و خارج نشین هیچ گاه خیر و خوبی برای نظام نمی خواهند و اگر فضاسازی ای هم علیه نظام و فرامین رهبر انقلاب می کنند از سوی آنها امر غیرعادی نیست.

- جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی معاندان و اصلاح طلبان اپوزیسیون علیه فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ها توسط ایشان گفت: اصلاح طلبان اپوزیسیون و خارج نشین هیچ گاه خیر و خوبی برای نظام جمهوری اسلامی نمی خواهند.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه نباید از فضاسازی های اصلاح طلبان اپوزیسیون علیه نظام و فرامین رهبری تعجب کنیم؛ چراکه آنها همواره به دنبال فضاسازی علیه کشور، نظام و رهبری هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اصلاح طلبان داخل کشور هم باید بگویم که آنها در دوره دولت اصلاحات و نیز 8 سال گذشته قدرت را در دست داشتند و با اینکه مدعی بودند زبان دنیا را می فهمند در حوزه سیاست خارجی هیچ موفقیتی در این 8 سال نداشتند.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت اعتدال که توسط اصلاح طلبان اداره می شد در عرصه اقتصادی نیز نتوانست توفیقاتی را داشته باشد و با حجم زیادی از مشکلات اقتصادی کار را به دولت سیزدهم تحویل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبری برای آن است که موفقیت نظام را نمی خواهند

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبری برای آن است که موفقیت نظام را نمی خواهند