مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:272022-03-27ورزشي

دیدار رییس مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با هادی ساعی


هیئت اعزامی مرکز آموزش فدراسیون جهانی صبح امروز ضمن بازدید از امکانات تکواندو ایران با رییس و سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، دیدار و گفتگو کردند.

- هیئت اعزامی مرکز آموزش فدراسیون جهانی صبح امروز ضمن بازدید از امکانات تکواندو ایران با رییس و سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یون یونگ سوگ رییس و کو کوانک هون مدیر مرکز آموزش جهانی به همراه اوم جی یونگ، هوانگ بو سئون و کیم یونگ آن که جهت برگزاری دوره بین المللی داوری هانمادانگ و افتتاح مرکز آموزش جهانی به تهران سفر کرده اند، صبح امروز با حضور در محل فدراسیون با هادی ساعی رییس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه هادی ساعی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان کره ای و ابراز خرسندی از میزبانی یک دوره بین المللی گفت: تکواندو ایران سابقه درخشانی در سطح جهان دارد و با توجه به پتانسیل و امکانات موجود در دو بخش سخت افزاری و نیروی انسانی می تواند با همکاری کوکی وان گام های مؤثری در جهت رشد و ارتقا تکواندو در منطقه بردارد.

یون یونگ سوگ رییس مرکز آموزش کوکی وان نیز با بیان اینکه اطلاعات بالایی از فرهنگ غنی ایران و علاقمندی به تکواندو در این کشور دارد، خاطرنشان ساخت: سالهاست در تکواندو جهان با مسئولیت های مختلفی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با هادی ساعی

دیدار رییس مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با هادی ساعی