مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:272022-03-27اقتصادي

آیت الله ناصری: حمایت از شرکت های دانش بنیان منجر به ارتقاء کیفیت محصولات شود


حمایت از شرکت های دانش بنیان باید منجر به ارتقاء کیفیت محصولات و خودکفایی صنعت در حوزه تولید ماشین آلات صنعتی و قطعات یدکی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار نوروزی با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر لزوم شناسایی استعدادهای جوانان به ویژه در حوزه های فنی و صنعتی اظهار کرد: کشورهای خارجی همواره به دنبال جذب جوانان با استعداد ما هستند در حالی که اگر از این جوانان حمایت شود، می توانند برای صنعت کشور بسیار مفید باشند.

وی با بیان این که باید ضمن حمایت از این جوانان به آنها مسئولیت سپرده شود، افزود: در حال حاضر ضعف صنعت ما، تولید ماشین آلات  و قطعات صنعتی است، در صورتی که با در اختیار گذاشتن امکانات، از جوانان با استعداد و دارای دانش فنی بخواهیم قطعات یدکی و ماشین آلات را بسازند، هم به حفظ استعدادها و شکوفا کردن آنها کمک می شود و هم صنعت در مسیر خودکفایی و پیشرفت قرار می گیرد.

امام جمعه یزد گفت: استعداد جوانان کشور ما بی شک از بسیاری از کشورهای دیگر بیشتر است اما به دلائلی از جمله، چون غربی ها نمی خواستند کشور ما پیشرفت کنند، مسیر آموزش آنها را به نحوی ترسیم کرده اند که خلاقیت، تفکر و تعقل کمتر در آن جایگاهی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: حمایت از شرکت های دانش بنیان منجر به ارتقاء کیفیت محصولات شود

آیت الله ناصری: حمایت از شرکت های دانش بنیان منجر به ارتقاء کیفیت محصولات شود