مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:372022-03-27اقتصادي

افزایش نرخ خرید تضمینی گندم تاثیری بر نرخ آرد و نان دولتی نخواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عطاءالله هاشمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قیمت 11 هزار و 500 تومان به ازای هر کیلو خرید گندم، - رییس بنیاد ملی گندمکاران کشور با بیان اینکه افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و کاهش قیمت کودهای پایه ای مبنایی برای تولید بهتر و افزایش بهره وری و رسیدن به خودکفایی و خود اتکایی در بحث گندم خواهد بود، گفت: افزایش قیمت گندم تاثیری در افزایش نرخ آرد و نان نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عطاءالله هاشمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قیمت 11 هزار و 500 تومان به ازای هر کیلو خرید گندم، بارقه ها و جرقه های امید را در دل کشاورزان به خصوص گندمکاران روشن کرده است.

وی افزود: خوشبختانه قیمت پایه به علاوه هدیه خوبی که از طرف هیئت دولت و ریاست محترم جمهور برای خرید تضمینی گندم اعلام شد، مورد رضایت و خوشحالی کشاورزان قرار گرفت و مطمئناً کشاورزان با مدیریت بهتر و تولید بیشتر و با تعهد به عدم فروش گندم خود به مشتری دیگری غیر از چرخه دولتی پاسخ مناسب و قدرشناسانه ای به این زحمات و توجهات خواهند داد.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود در بازارهای جهانی و رقابت گندم با نهاده های دامی در کشور، نرخ 10 هزار و 500 تومان به ازای خرید هر کیلو محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ خرید تضمینی گندم تاثیری بر نرخ آرد و نان دولتی نخواهد داشت

افزایش نرخ خرید تضمینی گندم تاثیری بر نرخ آرد و نان دولتی نخواهد داشت