مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:572022-03-27سياسي

کلنگ احداث بازارچه صنایع دستی تفرش به زمین زده شد


عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی تفرش روز یکشنبه با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم آغاز شد.

- ، عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی تفرش در پارک حکیم نظامی این شهر ظهر یکشنبه با حضور پویا محمودیان معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم آغاز شد.

مصطفی مرزبان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در این مراسم گفت: این بازارچه در پارک حکیم نظامی تفرش به مساحت 94 مترمربع در 6 غرفه در نظر گرفته شده است که زمینه اشتغال 24 نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد آورد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: این بازارچه در قالب تفاهم نامه ای با شهرداری و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ساخته می شود.

مرزبان اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده این بازارچه بهمن ماه امسال افتتاح و در اختیار علاقه مندان به هنر صنایع دستی برای عرضه تولیدات قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ساخت و راه اندازی بازارچه های دائمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث بازارچه صنایع دستی تفرش به زمین زده شد

کلنگ احداث بازارچه صنایع دستی تفرش به زمین زده شد