مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 17:122022-03-27سياسي

وزیر ارشاد بزودی به هرمزگان می آید/ تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان


محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان مطهر و مناطق ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز ضمن تقدیر و تشکر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان، این حرکت ارزشی و انسان ساز گفت: اعزام هنرمندان به سرزمین ایثار و شهادت می تواند علاوه بر تقویت این نگرش باعث تحول روحی و فکری و در نتیجه به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و فر هنگ  ایثار و شهادت بیانجامد.

وی افزود: جای چنین حرکت ها و رزمایش های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر خالی بود و لازم است سایر استان ها هم برنامه ریزی های لازم را برای اعزام هنرمندان  به مناطق هشت سال دفاع مقدس  در دستور کار قرار دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از آن جهت که رویکرد این رزمایش های فرهنگی تولید اثر توسط هنرمندان اعزامی است یک نقطه قوت می باشد و حرکت ها و برنامه هایی ارزشمند است که نتیجه آن تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی،جهاد تبیین و در راستای سند گام دوم انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد بزودی به هرمزگان می آید/ تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان

وزیر ارشاد بزودی به هرمزگان می آید/ تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان