مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 17:522022-03-27اقتصادي

ذخیره سد کوثر تا 15 میلیون متر مکعب افزایش می یابد


سرپرست فرمانداری شهرستان کوثر گفت: ذخیره سازی سد کوثر در سال زراعی جاری تا 15 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

- خبرنگار مهر ، مطلب صادقلو عصر یکشنبه در جریان بازدید از سد کوثر اظهار کرد: یکی از مشکلات ذخیره سازی و آبگیری سد کوثر وجود دکل برق در این محدوده بود که با همکاری شرکت برق منطقه ای و توزیع استان سعی شد تا این دکل جابجا شود.

وی تصریح کرد: با این جابجایی و تملک اراضی پایین دست پشت سد به شکل کامل ذخیره سازی و آبگیری سد کوثر انجام می شود تا 15 میلیون متر مکعب آب در پشت این سد برای استفاده کشاورزان این منطقه به انجام برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوثر گفت: بعد از گذشت 2 دهه از عملیات اجرایی سد کوثر به عنوان تنها پروژه نیمه تمام ملی شهرستان کوثر، امیدواریم در سال جاری بخش عظیمی از عملیات اجرایی پایاب این سد به انجام رسیده و تعیین تکلیف اراضی پشت سد و تملک آنها را شاهد باشیم.

صادقلو افزود: افزایش آبگیری سد تا 5 میلیون متر مکعب انجام شده که نسبت به سال گذشته که کمتر از 3 میلیون متر مکعب بود، ما ذخیره آب مناسبی را در این سد شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال آفرینی مؤثر از مسیر تولید، سعی خواهیم کرد تا با سیراب کردن اراضی زراعی و باغی منطقه افزایش تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سد کوثر تا 15 میلیون متر مکعب افزایش می یابد

ذخیره سد کوثر تا 15 میلیون متر مکعب افزایش می یابد