مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-27سياسي

شهروندان منطقه 13 مهمان لبخند بهار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برنامه های نوروزی منطقه برای آشنایی شهروندان با سنت دیرینه عید نوروز در سطح منطقه گفت: - با برپایی جشن، حرکت کارناوال ها و گروه های عروسک گردانی در بوستان ها و معابر منطقه 13، حس شادابی و نشاط برای شهروندان به ارمغان آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برنامه های نوروزی منطقه برای آشنایی شهروندان با سنت دیرینه عید نوروز در سطح منطقه گفت: به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط در روز های ابتدایی سال جدید و همزمان با تولد دوباره طبیعت، جشن، کارناوال نوروزی و گروه های عروسک گردانی در محدوده برپا و تور های گردشگری نیز اجرایی شد.

او با بیان اینکه در آستانه فصل بهار، شهروندان منطقه 13 مهمان لبخند بهار شدند، گفت: این برنامه ها با حرکت کاروان شادی لبخند بهار در کوچه پس کوچه های منطقه 13 و برپایی جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، عروسک گردانی، نوروزخوانی و.

در نخستین روز های بهار در بوستان پیروزی منطقه 13 آغاز شد.

او در تشریح جزییات این برنامه افزود:در ابتدای این مراسم کاروان با اجرای موسیقی محلی و حضور در کوچه پس کوچه های منطقه و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان منطقه 13 مهمان لبخند بهار شدند

شهروندان منطقه 13 مهمان لبخند بهار شدند