مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 20:072022-03-27سياسي

قاضی عسکر: مرحوم ری شهری، احیاء امر حدیث را رسالت خود می دانست


خیلی ها نتوانستند خودشان را با انقلاب تطبیق دهند و ریزش داشتند، اما در تمام عرصه ها محور مرحوم ری شهری امام و بعد هم رهبر انقلاب بود.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه سوم فروردین، با حضور در کنار پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ری شهری، بر پیکر این عالم ربانی نماز اقامه کرده و سپس در جمع اعضای خانواده و برخی نزدیکان این مرحوم، طی سخنان کوتاهی، سوابق وزارت و قضاوت و خدمات وی در طول دوران انقلاب را منشأ خیر برای نظام دانستند.

ایشان همچنین در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ری شهری نیز با اشاره به تقوا و سلامت نفس و مجاهدت مستمر این روحانی انقلابی، و همچنین تنوع عرصه های مجاهدت این عالم ربانی کم نظیر، فقدان وی را ضایعه ای تلخ و اندوهبار توصیف کرده بودند.

یکشنبه هفتم فروردین 1401 حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی ضمن تمجید از خدمات ماندگار و با ارزش مرحوم ری شهری، حجت الاسلام قاضی عسکر را به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم ومتعلقات وبقاع وابسته منصوب کردند.

از این رو، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام نگاهی به یک عمر مجاهدت و خدمات متنوع آیت الله محمدی ری شهری داشته که در ادامه آمده است: پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی پس از رحلت مرحوم آیت الله ری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: مرحوم ری شهری، احیاء امر حدیث را رسالت خود می دانست

قاضی عسکر: مرحوم ری شهری، احیاء امر حدیث را رسالت خود می دانست