مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:072022-03-27سياسي

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است


راهیان نور یک بستر مناسب برای جهاد تبیین است؛ آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می شود و موجب امنیت پایدار برای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز همزمان با سفر زائرین به سرزمین های نور، سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و جمعی از فرماندهان نظامی و مرزبانی از مناطق عملیاتی استان های ایلام و خوزستان بازدید کرد.

در این سفر سرلشکر باقری، از موقعیت یادمان شهید باقری در حوزه جغرافیایی استان ایلام بازدید کرد و در جمع زائران راهیان نور حضور یافت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح پس از بازدید از یادمان شهید باقری خطاب به فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهید باقری هم در ایلام سرباز بود، هم در دوران دفاع مقدس در ایلام جنگید و در استان ایلام هم به شهادت رسید.

وی همچنین افزود: راهیان نور یک بستر مناسب برای جهاد تبیین است؛ آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است؛ در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است