مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:172022-03-27بين الملل

رام الله: ایران هراسی پروژه جعلی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسراییل است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که هدف از نشست النقب که با ادعای تمرکز بر برنامه هسته ای ایران برگزار می شود، پروژه جعلی اسراییل برای سرپوش گذاشتن بر جنایت علیه فلسطینیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای نشست پیش روی وزیران خارجه آمریکا، رژیم صهیونیستی، مغرب، امارات و بحرین در منطقه النقب در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: اسراییل برای تکمیل  یهودی سازی قدس، الحاق کرانه باختری و تخصیص آن به عنوان عمق استراتژیک برای شهرک سازی با زمان مسابقه می دهد.

در این بیانیه آمده است: اسراییل برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت(شهرک سازی)  با سوء استفاده از نگرانی و ترس داخلی اعراب، دشمن خارجی را ساخته و پرداخته کرده و از آن به عنوان مترسک استفاده می کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: اسراییل با حمایت کامل آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف امنیتی که چارچوب کلی آن نظامی است کار می کند تا از آن برای جاه طلبی های استعماری خود بهره برداری کند.

بر اساس این بیانیه،  این اقدام اسراییل با هدف سرپوش گذاشتن بر فعالیت های شهرک سازی و الحاق آن به سرزمین های اشغالی و جلوگیری از تشکیل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: ایران هراسی پروژه جعلی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسراییل است

رام الله: ایران هراسی پروژه جعلی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسراییل است