مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:272022-03-27حوادث

دستگیری متهم به قتل 4 نفر در سردرود


جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری متهم به قتل چهار نفر در سردرود خبر داد.

- سردار علی محمدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: روز جمعه، پنجم فروردین ماه، پلیس از وقوع قتل در یکی از خانه باغ های باغ معروف تبریز که سه نفر از مقتولین با شلیک قاتل با سلاح گرم و با اسلحه کمری به قتل رسیده و سپس قاتل با مراجعه به سردرود یک نفر دیگر را نیز در آنجا به قتل رسانده و متواری شده است، مطلع می شود.

وی افزود: باوصول خبر به پلیس، تیم های مجربی از کارآگاهان، پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان شناسایی عوامل درگیر وقاتل فراری را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند که در ادامه ی بررسی ها در همان ساعات اولیه، چهار نفر از عوامل دخیل در وقوع جرم دستگیر شدند.

سردار محمدی گفت: قاتل فراری نیز در کمتر از 48 ساعت باهوشیاری ماموران در مخفیگاه خود در یکی از باغات اطراف تبریز شناسایی و با توجه به مسلح بودنش به صورت غافلگیرانه در یک عملیات ضربتی دستگیر شده و یک قبضه کلت کمری همراه با چهار عدد فشنگ جنگی مربوطه نیز کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی یادآور شد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم به قتل 4 نفر در سردرود

دستگیری متهم به قتل 4 نفر در سردرود