مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-27سياسي

توضیح شورای شهر کرج درباره ابطال مصوبه استخدامی شورای قبل/ ما دخالت نداشتیم


در پی اشاره به ابطال یک مصوبه شورای شهر قبلی کرج، در مقاله ای با عنوان «قانون نسخ تغییر ساعت؛ شاهدی دیگر بر نظریه جامعه کلنگی» - رییس شورای اسلامی شهر کرج توضیحی برای عصر ایران» فرستاده است.

- در پی اشاره به ابطال یک مصوبه شورای شهر قبلی کرج، در مقاله ای با عنوان قانون نسخ تغییر ساعت؛ شاهدی دیگر بر نظریه جامعه کلنگی - رییس شورای اسلامی شهر کرج توضیحی برای عصر ایران فرستاده است.

در پی اشاره به ابطال یک مصوبه شورای شهر قبلی کرج، در مقاله ای با عنوان قانون نسخ تغییر ساعت؛ شاهدی دیگر بر نظریه جامعه کلنگی - رییس شورای اسلامی شهر کرج توضیح زیر را برای عصر ایران فرستاده است.

متن کامل نامه آن از این قرار است: احتراماً مطلبی در تاریخ 25 اسفند 1400 در سایت خبری عصر ایران با عنوان نسخ قانون تغیر ساعت؛ شاهدی دیگر بر نظریه جامعه کلنگی به قلم آقای مهرداد خدیر درج گردیده است که در بخشی از آن ادعا شده شورای اسلامی شهر کرج در دوره ششم ( دوره فعلی) مصوبه شورای دوره قبلی (پنجم) دایر براستخدام برخی افراد را ابطال کرده است و نویسنده مبتنی بر این مدعای غلط مواردی را بیان نموده است.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تکذیب این ادعا بیان می دارد که شورای اسلامی شهر کرج در دوره پنج طی مصوبه ای 26 نفر را به عنوان نیروی دفتری خود در پایان سال 1396 به کارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شورای شهر کرج درباره ابطال مصوبه استخدامی شورای قبل/ ما دخالت نداشتیم

توضیح شورای شهر کرج درباره ابطال مصوبه استخدامی شورای قبل/ ما دخالت نداشتیم