مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-27اقتصادي

ایربگ در چه شرایطی باز می شود؟


یک کارشناس صنعت خودرو در یادداشتی با اشاره به ماجرای باز نشدن کیسه هوای خودروهای داخلی در تصادفهای اخیر، با تاکید بر اینکه باز شدن ایربگ نیاز به شرایط خاصی دارد، - مشخص شدن دلیل آن در حوادث اخیر را مستلزم بررسی کارشناسی دانست نه اظهارات غیرکارشناسی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت جواد گرشاسبی آمده است: احتمالا یکی از بزرگ ترین کاستی ها در کشورهای جهان سوم دانش ناکافی عمومی در خصوص وسایل و ابزارهایی است که مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مثال عموم مردم به اندازه کافی دانش استفاده و نگهداری از گیربکس های اتوماتیک را ندارند و این در حالی است که هر روز تعداد خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک افزایش پیدا می کند.

از طرفی حتی با توجه به تعدد رسانه های مختلف در دسترس مردم، متولیان امر شاید برای افزایش مهارت عمومی در استفاده از فناوری های جدید آموزش کافی ارایه نکرده اند.

به این ترتیب امروز ما در حالی که دانش کافی در به کارگیری یک فناوری و تکنولوژی را نداریم، در مورد آن نظرهای کارشناسی صادر می کنیم یا حتی فرهنگ برخورد با کنترل تلویزیون و زانو را برای این فناوری ها هم در پیش می گیریم.

حکایت باز نشدن ایربگ خودروهای تولید وطن در تصادفهای اخیر هم همان ماجرای کنترل تلویزیونی است که کانال را عوض نمی کند و به جای گشتن دنبال دلیل این بی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایربگ در چه شرایطی باز می شود؟

ایربگ در چه شرایطی باز می شود؟