مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 23:522022-03-27سياسي

لزوم راه اندازی مجمع خیرین علم و فناوری


استاندار ، به عنوان متولی راه اندازی مجمع خیران علم و فناوری استان زنجان، هیئت امنایی برای شکل گیری مجمع خیران علم و فناوری زنجان انتخاب و شروع به کار آن را استارت بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در یادداشتی در رابطه با شعار سال نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال 1401، سال جدید را سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند که نشانگر اهمیتی است که حضرت ایشان به دو مقوله مهم یعنی 1- تولید و 2- دانش بنیان قائل هستند.

مقام معظم رهبری در ادامه سخنرانی خویش فرمودند؛ امسال هم من تولید را می خواهم مطرح کنم، منتها یک لایه جدید، یک چهره جدید از تولید را می خواهم مطرح کنم و آن عبارت است از تولیدی که دارای دو خصوصیت باشد: یکی اینکه اشتغال آفرین باشد، یکی اینکه دانش بنیان باشد.

تولید دانش بنیان، متّکی به دانش، دانش جدید و پیشرفت های علمی، و تولیدی که اشتغال آفرین باشد.

البته همه تولید ها اشتغال آفرین است منتها بعضی از تولید ها با اینکه سرمایه گذاری اش انبوه است، اشتغال آفرینی اش آنچنان نیست، لکن بعضی نه، اشتغال آفرین است.

خوشبختانه استاندار زنجان نیز دیدگاهی حمایتگرانه نسبت به مبحث اشتغال دانش بنیان دارند و در همین رابطه در بازدید از محل اداری پارک علم و فناوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مجمع خیرین علم و فناوری

لزوم راه اندازی مجمع خیرین علم و فناوری