مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 07:272022-03-28سياسي

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه در دهه آخر ماه شعبان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، مساجد استان غبارروبی و آماده میزبانی از مردم می شوند.

- حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دهه آخر ماه شعبان هر سال به عنوان دهه دهه غبارروبی و عطرافشانی مساجد نام گذاری شده است که برنامه های مختلفی اجرا می شود.

وی ادامه داد:  با توجه به این که مساجد باید برای ماه مبارک رمضان برای میهمان خداوند آماده و تمیز باشد، سازمان تبلیغات در این امر پیشرو است و در این راستا همراه با دیگر نهادهای فرهنگی، دهه غبارروبی را در سراسر استان اعلام کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز هم به صورت نمادین غبارروبی را از مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک بعثت کرمانشاه را آغاز خواهیم کرد و با همکاری برداران و خواهران مؤمن مساجد، نمازخانه های بین راهی، حسینیه ها و امکان متبرکه برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های ما همگام با دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا است و به هر گونه که اعلام شود مراسمات ماه رمضان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه در دهه آخر ماه شعبان

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه در دهه آخر ماه شعبان