مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:272022-03-28اقتصادي

27 واحد صنعتی گرمسار و آرادان به چرخه تولید بازگشتند


رییس صنعت معدن و تجارت گرمسار گفت: در سال گذشته55 واحد صنعتی راکد در گرمسار و آرادان شناسایی شد که توانستیم با ارائه تسهیلات 27 واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

- ، با بیان اینکه در سال 1400 با شش هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به 58 واحد صنعتی گرمسار و آرادان با هدف ایجاد زمینه ارتقا ظرفیت تولید واحدهای مذکور داده شد، تاکید کرد: احیای 27 واحد صنعتی راکد در شهرستان های مذکور از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

وی با بیان اینکه 26 واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در گرمسار و یک واحد در شهرستان آرادان در سال 1400 به مدار تولید بازگشتند، ابراز کرد: بیشترین مشکل این واحدهای تولیدی، عمدتاً نداشتن نقدینگی و مشکلات مالی بود که با پرداخت تسهیلات دوباره به چرخه تولید برگشتند.

رییس صمت گرمسار با بیان اینکه با توجه به هدف گذاری تعیین شده بر مبنای راه اندازی واحدهای راکد و غیر فعال در سال گذشته از مجموع 110 واحد راکد استان سمنان 55 مورد مربوط به شهرستان های گرمسار و آرادان شناسایی شد، بیان کرد: 64 راکد در استان به فعالیت خود ادامه داد که 27 مورد تقریباً 35 درصد آن سهم گرمسار و آرادان است.

پازوکی با بیان اینکه با عنایت به اهمیت فعالیت این بنگاه ها و همچنین بحث محدودیت منابع بانکی در تأمین مالی در استان سمنان باید در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 واحد صنعتی گرمسار و آرادان به چرخه تولید بازگشتند

27 واحد صنعتی گرمسار و آرادان به چرخه تولید بازگشتند