مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-28فرهنگي

تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری و استقبال بیلبوردهای فرهنگی شهر از نوروز


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به تلاش سازمان زیباسازی برای آماده کردن سطح شهر تهران برای استقبال از ایام نوروز، از تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری و استقبال بیلبوردهای فرهنگی شهر از نوروز خبر داد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به تلاش سازمان زیباسازی برای آماده کردن سطح شهر تهران برای استقبال از ایام نوروز، از تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری و استقبال بیلبوردهای فرهنگی شهر از نوروز خبر داد.

رضا صیادی در گفتگو با ایسنا، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای استقبال از نوروز و بهار در سطح شهر، به تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری اشاره کرد و گفت: درختستان از جمله بخش هایی است که هنرمندان با خلاقیت های بی نظیری در سال های گذشته آن را اجرا کرده اند.

در این بخش علاوه بر حفظ بدنه درختان خشکیده، امکان زیباسازی شکل ظاهری آنان و ارائه یک مفهوم و اثری هنری در قالب درخت فراهم می شود.

وی افزود: در این دوره نیز از بین 348 اثر که از سوی 149 هنرمند به دبیرخانه ارسال شده بود، 41 اثر از 37 هنرمند انتخاب شدند تا در آستانه نوروز اجرا شوند.

در واقع یکی از مهم ترین اهداف درختستان علاوه بر ارج نهادن به درختان و طبیعت، استفاده از پتانسیل های طبیعی در سطح شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری و استقبال بیلبوردهای فرهنگی شهر از نوروز

تبدیل 41 درخت خشکیده به اثر هنری و استقبال بیلبوردهای فرهنگی شهر از نوروز