مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-28سياسي

طرح «تولید دانش بنیان» در مجلس نهایی شد


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه پیش از بودجه 1401، در مجلس طرح تولید دانش بنیان نهایی شد، گفت: موضوع این طرح حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال این حوزه است.

- ، با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال 1401 مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اگر به شعار سال دقت شود، می توانیم شاهد توسعه اشتغال آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند باشیم یعنی ایشان مانند پدری دلسوز نه تنها تلنگرهایی در برخی اوقات می زنند بلکه راهکارهای توسعه اقتصادی را نیز بیان می فرمایند.

وی با بیان اینکه معظم له ابتدا فرمودند سال اقتصاد مقاومتی، بعد از آن سال تولید ملی، سال جهش تولید، رفع موانع تولید و پشتیبانی نامگذاری شد و امسال را نیز به نام تولید دانش بنیان و اشتغال زا نام گرفت، افزود: اگر به این سیر نگاه کنیم درسی بزرگ برای مردم و دولت است چرا که ایشان کلمات کلیدی و نیاز کشور را در فکر و ذهن ما می گذارند تا مدام در ذهن ما تداعی و بر همان حسب کار و تلاش کنیم.

مجلس اعتبارات خوبی گذاشته است عضو خانه ملت با بیان اینکه کُنه کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال این است که اگر می خواهید مشکلات مملکت حل شود ابتدا اقتصاد مقاومتی که درون گرا و برون نگر باشد داشته باشیم سپس به سمت تولیدی که موانع آن رفع و بر اساس دانش و اشتغال آفرینی تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تولید دانش بنیان» در مجلس نهایی شد

طرح «تولید دانش بنیان» در مجلس نهایی شد