مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-28اقتصادي

میانگین واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان کمتر از میانگین کشوری


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر موثرترین موضوع برای کنترل کرونا واکسیناسیون است، تاکید کرد: میانگین واکسیناسیون کرونا در استان کمتر از میانگین کشوری است که باید تلاش ها برای افزایش آمار واکسیناسیون انجام شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر موثرترین موضوع برای کنترل کرونا واکسیناسیون است، تاکید کرد: میانگین واکسیناسیون کرونا در استان کمتر از میانگین کشوری است که باید تلاش ها برای افزایش آمار واکسیناسیون انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدرس خیابانی افزود: بدون شک با تردد ها و تجمع هایی که در ایام نوروز دیده می شود، در اینده پیک هفتم کرونا را پیش رو خواهیم داشت.

استاندار گفت: تجربیات گذشته نشان می دهد که هر زمان کرونا را سبک گرفته ایم، آسیب دیده ایم و هرکس که توصیه های بهداشتی را رعایت کرده آسیب کمتری دیده است.

مدرس خیابانی افزود: با توجه به تردد ها و تجمع هایی که در ایام تعطیلات نوروزی رخ داده است بدون شک پیک هفتم کرونا را در آینده پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: این امر با استقرار مراکز واکسیناسیون سیار در نقاط پرتردد امکان پذیر است.

مدرس خیابانی گفت: باید برای آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس برنامه ریزی شود و برای این موضوع نشست هایی با حضور روسای دانشگاهها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان کمتر از میانگین کشوری

میانگین واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان کمتر از میانگین کشوری