مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-28اقتصادي

تمام پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان تا ابتدای فصل تابستان


استاندار همدان از اتمام پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان تا ابتدای فصل تابستان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: با توجه به اینکه در یک وضعیت بحرانی قرار داریم، به مدیریت و برنامه ریزی جدی نیاز است تا بتوان آب شرب و مصرفی مردم را به نحو احسن تأمین و حفظ کنیم و در همین راستا، انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان در راستای حل بحران و تامین آب مصرفی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اقداماتی که در راستای تامین آب شرب شهر همدان صورت گرفت، سرعت و پیشرفت خوبی نداشت، تلاش ما این است که با حرکتی همه جانبه، جهادی و انقلابی هرچه سریع تر این معضل بزرگ شهر همدان برای همیشه حل و فصل شود.

وی خاطرنشان کرد: میزان مصرف آب و مقدار مورد نیاز برای واحدهای تولید، در یک سطح قرار دارد و این یک مشکل است که باید حل شود.

استاندار همدان با بیان اینکه توانستیم اعتبارات لازم را از وزیر نیرو برای این پروژه جذب کنیم، توضیح داد: 900 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص دادند.

قاسمی فرزاد تأکید کرد: تامین آب شرب و مطمئن شهر همدان، یک مطالبه عمومی و خواست مردمی است که دستگاه های متولی باید هرچه سریع تر و با کار و کوشش شبانه روزی به آن جامه عمل بپوشانند و امیدواریم طبق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان تا ابتدای فصل تابستان

تمام پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان تا ابتدای فصل تابستان