مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-28پزشكي

خدمات دندانپزشکی؛ کالایی لوکس یا عمومی


وضعیت بهداشت و سلامت دهان و دندان در کشور مطلوب نیست؛ همین موضوع سیاستگذاری پایدار، تامین نیروی متخصص، توزیع عادلانه و رفع نابرابری را برای بهره مندی همه اقشار جامعه از این خدمات ضروری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در ایام تعطیلات به سر می برید و یکباره درد دندان به سراغتان می آید، به ناچار مجبور هستید به درمان های خودسر و مقطعی و مصرف مسکن روی بیاورید.

زیرا معمولا هیچ مطب یا کلینیک دندانپزشکی را پیدا نمی کنید که در روز تعطیل باز و فعال باشد.

  می توان گفت کمتر مرکز اورژانسی برای ارائه خدمات سلامت و بهداشت دهان ودندان پیش بینی شده است که با مراجعه به آنجا مشکلتان رابرطرف کنید؛ در این شرایط در کنار تحمل درد دندان، شاید این پرسش برایتان ایجاد شود، چرا با وجود شایع بودن مشکلات دهان و دندان در کشور، توجه به این شاخص سلامت و رفع مشکلات عمومیت جامعه  در اولویت نیست؟ چرا هیچ گونه خدمات اورژانسی برای مشکلات و بیماری های دهان و دندان پیش بینی نشده است؟ چرا خدمات دندانپزشکی در کشور برای عامه مردم گران قیمت است؟ چرا در مناطق کمتر برخوردار تعداد مراکز دندانپزشکی اندک است و بسیار پرسش های دیگر که پرداختن به آنها در این مجال نمی گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی؛ کالایی لوکس یا عمومی

خدمات دندانپزشکی؛ کالایی لوکس یا عمومی