مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-28اقتصادي

بیشترین تردد سفرهای نوروزی در کدام استان ها بوده است؟


بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان، خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین میزان تردد مسافران را داشته اند.

- هوشنگ رستم پور مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در  بوشهر اظهار داشت: بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان، خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با 150 درصد، 99 درصد، 77 درصد، 76 درصد و 72 درصد بیشترین افزایش را در ترددهای بین استانی تجربه کردند.

رییس کمیته شهرداری های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر گفت: تاکنون تردد تعداد پنج میلیون و 300 هزار نفر سفر در استان بوشهر به ثبت رسید که از هشت تا 12 فروردین با موج فزاینده مسافران همجوار استان روبه رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تا پایان روز ششم فروردین سفر به استان بوشهر به پنج میلیون و سیصد هزار نفر سفر رسید و با توجه به پیش بینی روند موج دوم سفرهای نوروزی منتهی به سیزدهم نوروز برای اسکان مسافران نوروزی استان در پارک ها و بوستانهای شهری کمپ های اقامتی شهرداری ها به 107 کمپ افزایش داده شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: برای تسهیل در رفت وآمد مسافران نوروزی به مرکز شهر و جلوگیری از افزایش ترافیک، در برخی از شهرها، پارکینگ هایی در جوار کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تردد سفرهای نوروزی در کدام استان ها بوده است؟

بیشترین تردد سفرهای نوروزی در کدام استان ها بوده است؟