مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-28اقتصادي

ظرفیت های ناشناخته آذربایجان غربی شناسایی شوند


بسیاری از این پتانسیل ها، ناشناخته مانده است و برای رسیدن به رشد اقتصادی و افزایش شاخص های توسعه در استان، - باید این ظرفیت ها شناسایی و بکارگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، باید از ظرفیت بخش خصوصی در کنار بخش های دولتی بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند اقتصادی در کشور و رشد اقتصادی مدنظر دولت در سال جاری، راهی جز حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان وجود ندارد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر ضرورت اثرگذاری و گسترش فعالیت های خانه صنعت و معدن در استان، گفت: برای افزایش بهره وری و تأثیرگذاری در روند فعالیت های اقتصادی آذربایجان غربی، فعالان خانه صنعت و معدن از تجربیات استان های موفق بیشتر استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بی شمار استان در حوزه های مختلف، اظهار داشت: بسیاری از این پتانسیل ها، ناشناخته مانده است و برای رسیدن به رشد اقتصادی و افزایش شاخص های توسعه در استان، باید این ظرفیت ها شناسایی و بکارگیری شود.

معتمدیان در ادامه، استفاده از ظرفیت های استان و حضور بخش خصوصی و فعال تر شدن این بخش را ضروری دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید موانع حضور فعالان بخش خصوصی در استان را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های ناشناخته آذربایجان غربی شناسایی شوند

ظرفیت های ناشناخته آذربایجان غربی شناسایی شوند