مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-28اجتماعي

بوی بد فاضلاب نخستین استقبال کننده از مهمانان نوروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران است که همه ایام سال به ویژه در فصل بهار و تعطیلات عید نوروز جزء شهرهای مسافر پذیر کشور است.

مبادی ورودی اصلی شهر شیراز از چهار جهت است و دروازه قران که ورودی از سمت شمال شهر است زیباترین و بهترین ورودی شهر محسوب می شود که مسافران در بدو ورود با مناظر زیبا و جلوه های بصری ویژه مواجه می شوند.

ورودی های شمال غرب و غرب شیراز هم که به ترتیب از سمت یاسوج و بوشهر به شیراز می رسد، معمولی است و در سال های اخیر محوطه سازی هایی در حال اجرا است.

  اما در ورودی جنوب شرق شیراز که پذیرای مسافرینی از استان های کرمان و هرمزگان و شرق بوشهر است و فرودگاه بین المللی شیراز هم در همان منطقه قرار گرفته، اولین استقبال کننده این مهمانان، بوی بد و مشمئز کننده فاضلاب است.

این بوی نامطلوب که در حاشیه روستای سلطان آباد و شرق و جنوب شرقی شیراز به مشام می رسد ناشی از فاضلاب روباز شیراز است و همه دستگاه های مسئول موظفند ساماندهی این موضوع را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند تا این مشکل برطرف شود.

مسافران و افرادی که به عنوان گردشگر به شهر شیراز سفر می کنند از این بوی بد، آزرده می شوند و در حال حاضر وجود این معضل در شان گردشگران و شهر گردشگری شیراز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی بد فاضلاب نخستین استقبال کننده از مهمانان نوروزی

بوی بد فاضلاب نخستین استقبال کننده از مهمانان نوروزی