مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-28سياسي

جانبازان ستون های قدرت در نظام اسلامی هستند


جانبازان ستون های قدرت در نظام اسلامی هستند و توفیق خدمت به خانواده جانبازان فرصتی گران بها است که باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری در آیین دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: جانبازان دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی کارنامه درخشانی از خود به ماندگار گذاشتند و مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه نتیجه ایثارگری ها و مجاهدت های جانبازان است.

وی افزود: تکریم جانبازان و ایثارگران و خدمت صادقانه و بی منت به آنها از وظایف مهم مسئولین است و روحیه انقلابی جانبازان برای مسئولین امیدبخش و انگیزه دهنده به ادامه مسیر خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: جانبازان به عنوان الگوهای کامل ملت ایران با حضور به موقع و بصیرانه خود در صحنه های مختلف سربلند و موفق بیرون آمدند و امروز گنجینه خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران باید به خوبی به نسل جوان جامعه منتقل شود.

مهجوری با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه دشمنان در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: نسل جوان و همه مسئولین باید از جانبازان به عنوان گنجینه های نظام اسلامی و سندهای زنده ایثار و شهادت ملت ایران به خوبی بهره مندی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان ستون های قدرت در نظام اسلامی هستند

جانبازان ستون های قدرت در نظام اسلامی هستند