مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-28سياسي

آبان 1400؛ انتصابات خویشاوندی و صدای سیلی


دو خبر پر سر و صدای آبان یکی حکم علیرضا زاکانی به داماد خود به عنوان مشاور شهردار تهران بود که زیر فشار شبکه های اجتماعی لغو کرد و دیگری سیلی به صورت استاندار اذربایجان شرقی در مراسم معارفه او.

- عصر ایران؛ مهرداد خدیر- پرحاشیه ترین و جنجالی ترین بحث و خبر در آبان 1400، انتصابات فامیلی در دولت جدید و شهرداری تهران بود تا جایی در گفت و گوی سید ابراهیم رییسی با سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز طرح شد و رییس جمهوری خواست مصداق و مورد اعلام شود.

جنجال اصلی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نه شبکه های تلویزیونی که حالا همه امور را گل و بلبل می بینند پس از آن درگرفت که شهردار اصول گرای تهران داماد خود را به عنوان مشاور و دست یار ویژه منصوب کرد و البته توضیح داد حسین حیدری را به خاطر تخصص او برای این کار در نظر گرفته و حقوق و دستمزد نخواهد گرفت!این در حالی است که صرف حضور در چنین جایگاهی امکانات و اطلاعاتی در اختیار فرد قرار می دهد که اگر بخواهد می تواند از طریق ارتباطات بیرونی از آن درآمدزایی کند بی آن که نیاز به دریافت حقوق و دستمزد متعارف باشد.

حساسیت ها اما به این خاطر نبود.

بیشتر به این سبب بود که تنها چند ماه قبل در مناظره های تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری گفته بود هیچ یک از بستگان خود را سمت و مسؤولیت نخواهد داد و البته می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان 1400؛ انتصابات خویشاوندی و صدای سیلی

آبان 1400؛ انتصابات خویشاوندی و صدای سیلی