مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-28اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار و عرضه کالاهای اساسی در اردبیل/80 درصد ظرفیت هتل ها تکمیل شد


فرماندار اردبیل بر تشدید نظارت بر بازار و مراکز عرضه و فروش مواد غذایی با هدف مقابله با گرانفروشی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از بازار، مراکز فروش مواد غذایی و مراکز اقامتی در اردبیل اظهار کرد: برای مقابله با گران فروشی و تخلفات نظارت بر بازار و مراکز فروش و عرضه مواد غذایی در شهر اردبیل تشدید می شود.

وی از توزیع 100 تن شکر و 540 تن برنج برای تنظیم بازار در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مرغ منجمد هم به مقدار مورد نیاز در شهرستان توزیع شده است.

فرماندار اردبیل همچنین به تکمیل ظرفیت 80 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی اردبیل اشاره و اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی استقبال خوبی از مراکز اقامتی و هتل های شهرستان اردبیل شده و تاکنون 80 درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل های این شهرستان تکمیل شده است.

اعتماد اعجازی از تشدید نظارت ها بر مراکز اقامتی و هتل ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: برخی مراکز اقامتی و هتل ها نیاز به بازسازی، تجهیزات و امکانات تکمیلی دارند.

فرماندار اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان اردبیل یکی از قطب های مهم گردشگری است و پیش بینی می شود با توجه به مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در شهرستان اردبیل باشیم که از طرفی بایستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار و عرضه کالاهای اساسی در اردبیل/80 درصد ظرفیت هتل ها تکمیل شد

تشدید نظارت بر بازار و عرضه کالاهای اساسی در اردبیل/80 درصد ظرفیت هتل ها تکمیل شد