مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-28فرهنگي

این یک انحراف است


سید محمد طباطبایی حسینی، دبیر اسبق مجمع تئاتر دانشجویان کشور و دبیر ششمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، در پی انتصاب رحمت امینی به عنوان دبیر علمی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، - عکس تزیینی و متعلق به اختتامیه دوره های پیشین جشنواره تئاتر دانشگاهی است سید محمد طباطبایی حسینی، دبیر اسبق مجمع تئاتر دانشجویان کشور و دبیر ششمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، در پی انتصاب رحمت امینی به عنوان دبیر علمی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، این انتصاب را یک انحراف دانست و درباره آن یادداشتی نوشت.

او در یادداشت خود که آن را در اختیار ایسنا قرار داده، چنین نوشته است: در بخشی از کتاب هفت نامه به مرتضی کیوان نوشته ام: بعضی چیزها می ماند، خیلی تلاش می شود که نیست شود اما نمی شود، مثل جشنواره تئاتر دانشگاهی.

حالا مجمع تئاتر دانشجویان که این جشنواره را برگزار می کرد وجود ندارد، کانون های تئاتر در دانشگاه ها نیستند اما جشنواره تئاتر دانشگاهی که به عنوان مهمترین رویداد دانشجویی تئاتر در ایران میراث آن تشکیلات است مانده است.

و حالا می نویسم برای دفاع از هویت میراث تئاتر دانشجویی ایران.

خبر در آخرین ساعت کاریِ آخرین روز کاریِ آخرین ماه و سالِ قرن در زیرپورتال اداره کل فرهنگی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد به گمان اینکه کسی خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این یک انحراف است

این یک انحراف است