مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-28سياسي

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در آیینه تاریخ/ «قاضی عسکر» در مسیر خدمت به محرومان


خبرگزاری فارس از شهرری، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری، یکی از چهار بارگاه مذهبی ایران است که تولیت آنها توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای منصوب می شود.

آیت الله محمد محمدی ری شهری، پس از دوران تولیت حجت الاسلام احمد مولایی؛ در تاریخ 1369/1/20 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منصوب شد و پس از 32 سال خدمت صادقانه در حرم سیدالکریم، در روز یکم فروردین ماه سال 1401 دعوت حق را لبیک گفت.

در پی رحلت آیت الله ری شهری؛ حضرت آیت الله خامنه ای هفتم فروردین ماه در حکمی ضمن تمجید از خدمات ماندگار و با ارزش مرحوم ری شهری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر را به عنوان سومین متولی آستان مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) پس از انقلاب اسلامی، منصوب کردند.

در بخشی از حکم رهبر معظم انقلاب آمده است؛ ادامه ی آبادانی آن حریم مطهّر، و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده ی انتظارات اینجانب است.

نگاهی به زندگینامه و سوابق قاضی عسکر حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در روز پنجم خرداد ماه 1333 در یک خانواده مذهبی در اصفهان متولد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در آیینه تاریخ/ «قاضی عسکر» در مسیر خدمت به محرومان

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در آیینه تاریخ/ «قاضی عسکر» در مسیر خدمت به محرومان